پیكر چهار شهید حادثه تروریستی در جوانرود تشییع شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیكر این چهار شهید به اسامی سید فاروق زارعی و لایق قادری تبار اهل جوانرود، جهانشاه نوری اهل گیلانغرب و عباس فشی اهل كنگاور عصر امروز با حضور امت حزب الله و شهید پرور جوانرود در حالی كه شعارهای مرگ بر تروریست سر می دادند، تشییع شد.

این چهار شهید از پرسنل تیپ عملیاتی انصار الحسین سپاه جوانرود بودند كه پیكر دو شهید 'جهانشاه نوری اهل گیلانغرب و عباس فشی اهل كنگاور' پس از تشییع در شهر جوانرود برای خاكسپاری به زادگاهشان منتقل شد.

پیكر مطهر دو شهید دیگر كه از اهالی جوانرود بودند پس از تشییع باشكوه مردم شهیدپرور جوانرود در میان حزن و اندوه فراوان، در مزار شهدای این شهر به خاك سپرده شدند.

فرماندار شهرستان جوانرود در این مراسم با اشاره به اینكه شهدا از صدر اسلام تاكنون، آنچه داشته اند در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: خوشا بحال شهدا كه با خدای خویش معامله می كنند و آنچه دارند در طبق اخلاص می گذارند.

'مصطفی عظیمی' افزود: دشمنان و بدخواهان این نظام بدانند كه مردم همیشه در صحنه هستند و از آرمان های شهدا، نظام اسلامی و احكام قرآن و اسلام دفاع خواهند كرد و از شهادت در راه خدا استقبال می كنند.

وی تاكید كرد: این شهادت ها و خون دادنها پیام دارد و پیام آن این است، كه كینه و نفرت مردم نسبت به دشمنان این نظام بیشتر شده و مردم در راه دفاع از میهن، اسلام و انقلاب قوی تر می شوند.

عظیمی گفت: وقتی پیكر شهیدان جهانشاه نوری و عباس فشی كه اهل این شهر نیستند را بر روی دستان مردم شهید پرور جوانرود می بینیم به یاد غریبی شهدا می افتیم ولی شما مردم، امروز در تشییع پیكر شهدا نمایشی باشكوه از ایثار و وفاداری داشتید.

9102/245





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: